Tuesday, May 5, 2009

huraian cerita bab 1..


1) aku pernah simpan rambut panjang lepas pada bahu...

naper??
korang x percaya ker...
ya mmg benar aku penah ad rambut yg mencecah vertebrata aku, yg boleh aku gigit dan buat penyapu skali..
tapi itu crite 18 tahun dahulu..(skang taun 2009,umur ak 22)
hehe, kisahnye aku x tau cmane..akak2 sedara aku ni mmg mengidam sangat kot nak adik laki..
so, aku yg laki ni dibelakan rambut sampai panjang, diberi pakai gaun dan sebagainye..
nasib baik la bila dah besar aku x jadi ya a auw..atau arbok..
gambar tyme aku kecik2 dulu pun rasanya dah x wujud lagi, maybe dah dimakan dek anai2 or aku yg dah buang dlm perigi buta blakang umah..
satu crite yg aku x boleh nak lupe ialah bila aku beberapa bulan saje lagi nak dimasukkan ke tadika...
so, satu malam yg gelap 2 coz xde api (bekalan letrik terputus), akak2 sedara aku ni secara senyap2 menggunting rambut aku yg panjang ikal mayang nie..
dorang ingat aku dah tdo..tapi jangkaan mereka adalah meleset sama sekali..
aku yg kala itu terkena kejutan budaya kerana rambut kesayanganku ilang terus menangis..
dan difahamkan aku demam selama seminggu selepas itu...
hahaha, mmg la lawaknye sangat bila ku fikir2kan semula..
satu dari kisah silam diri ini...

bab 2 will coming soon..

2 comments:

  1. wah citer kiter same la fit. dulu masa akak tidow. mak akak potong rambut akak. hehe malu nak citer nape. tapi sebab skrg dah tak der.... boleh ler gtau... mak akak potong sebab akak dulu time kecik-kecik ada kutu. hehe.

    ReplyDelete