Monday, May 4, 2009

5 perkara yg korang mungkin x tau pasal aku...


oleh kerana ni adalah blog rasmi aku yg create sendiri,
so aku kira tiada salahnye jika aku mahu bicara ttg diri sendiri..

hari ni aku nak kongsi sket ttg siapa diri aku yg sebenarnye dari kacamata diri aku sendiri...
kalu korang nak komen ke hape ke...boleh,tapi pliz baca sampai abis dulu ya

1) pernah simpan rambut panjang lepas pada bahu lagi

2) smoker sejak 8 tahun lalu

3) sangat suka bersukan...especially basketball yg paling aku cintai

4) x pernah couple or declare ngan mane2 garlz secara serius-means aku ni single lagi mensinglekan

5) suka bersendiri- x kisah la kalau ad problem, marah atau sedih...

3 comments:

  1. eh..gambar atas tu tersilap upload ker?

    ReplyDelete
  2. tidak...nanti saya sambung criternyer..
    yg kt atas nu member saya jer..

    ReplyDelete
  3. Ok2..aku sedang follow ni. Nak tau moral of d story..selamat menulis.

    ReplyDelete