Sunday, May 10, 2009

dan ada pun yang ketiga itu...


3) sangat suka bersukan...especially basketball yg paling aku cintai

actually..
aku ni jenis orang yg outdoor..
menulis blog ni bukan keje utama aku la..
ak lebih suka bersembang or berbual ngan org sambil bertukar2 cerita/pengalaman or info...
kalau free,ak lagi suka bersukan..x kira la siang ke malam ke...
kalau kt skolah dulu maen futsal kt court basket guna lampu transperansi...
x pon maen dalam dewan besar, rembat bola kuat2 sampai nak roboh dinding kayu pastu kena kejar ngan pak guard..
tyme 1st year dulu kt kolej pat..kadang2 xde org pon ktorang maen ftsal tiang 4 org jer..
aku,romong,sopi n wan kulai..
tapi banyak2 sukan aku paling suka bola keranjang,x tau nape..
dulu punya fanatik aku boleh maen sampai 3,4 jam non-stop tau..
kalau t-shirt yg aku pakai 2 dah boleh perah la bagi keluar peluh..
hhmm..
maybe dia ade satu passion yg ak pon x pasti ape...
bila bola 2 masuk je ke dalam keranjang....hhhuuuuhhh...
aku ni rendah jer, x sampai pun 5 kaki 5...tapi kt skul xde org ejek aku rendah(kt skul dulu kan suka maen ejek2)
aku bila maen aku akan enjoy n kena enjoy la
kalu x,x jadi la ari 2..
biasanya kalu maen pape aku akan berperanan as playmaker coz aku ni ad sifat yg 'tenang' sket..haha ye ke tenang?
tapi kalu tyme aku dah x tahan marah,abis satu team kena...so bila ak yg jadi playmaker ni ilang mood, satu team pun x ceria la...
biarlah kalah pon asal yg penting semua hepy n puas ati
ramai orang x tau..
yang aku ni player kolej untuk basketball sukmum kk4 taun 2006...
haha..sampai ke hari ni aku rasa xde budak 4th ni lagi yg boleh challenge skill aku(hohoho..iyok2 jer)
360 behind da leg lay-up!!!
or
around body n behind da leg lay up..

hahaha,
waktu 2nd year ak dah sibuk ngan benda2 laen..
so, x sempat nak maen sangat..minat pun dah ke arah benda2 laen sket..
masa berjalan, usia ku meningkat, perlu pandang ke hadapan...

go go go !!!!

2 comments:

  1. thaks to AIZATIE & LAI
    my sporting junior which interest to learn how to play basketbll..
    thanks 4 ur nice capt..

    ReplyDelete