Saturday, October 3, 2009

geramnyer aku...maruahku dirobek!!!

salam...
lama z menaip dalam blog ni..
nak luah tension ni
petang tadi masa nak melawat adik aku di sebuah institusi pengajian,
aku boleh pula dimaki hamun oleh pak guard sorang ni
dengan misai, pakai spek hitam, cakap ala2 sombong gitu
dia punye ayat bikin hati wa panas menggelegak bai..
mcm ni lah lebih kurang ayat dia
"hoi, kurang ajar la kau ni,datang tempat orang bukan reti nak hormat!!"

tergezut aku tiba2 kena jerkah mcm tu..
darah muda aku mula mengalir 300km/j mcm keta F1 yg dipandu schumacher..
adrenalina aku dah banyak terembes ni,dah bertakung pun
tangan wa pon dah ringan bai nak hayun helmet kt muka pakcik tu,
nasib baik lah orang tua...
ikut hati aku dah bersepai mulut orang tua 2,dah berteritip gigi dia atas jalan tar ni...
sebaik lah orang kata ade sikit iman dan sabar lagi dalam diri wa ni
hei, kalau x susah pulak member aku nak datang jamin aku kat Bukit Aman...

ffuuuuhhh...
sabar fit..sabar...
astaghfirullah..

sory kawan2 dah lama x update blog ni..
aku slalu tulis blog kt blog satu lagi, www.aristoblonc.blogspot.com
jemput lawat yea..maseh2

peace no war!!

2 comments:

  1. ntah la pak guard 2 nak dpt title 'pekerja terbaik' kot
    slalu ok je aku masuk,ish...

    ReplyDelete