Thursday, January 1, 2009

bunga api new year yang cam best #~@*


hari ni hari kedua kelas ku semester 6 nie..masih selesa dalam kondisi ponteng...
malam semalam tdo bilik benhadi coz safuan balik umah...
owh, helmet wan dah jumpa,rupa2nyer kt umah a.ijan..
penat aku carik satu blok, begitu juga la kisahnya ngan remote astro yg mis in action
tapi sebenarnye dorang yang carik guna kepala lutut..aleh2 aku yg jumper atas T.V
hehe,baju dah rendam,badan malas nak p ke tandas membasuh..taun baru 2009,nak celebrate ker????
cam x perlu jer,xde azam baru,xde juga kluar ke mane2...
aku asyik layan maen ping pong ngan shah jer yg aku x penah menang dari dulu lagi..
bunyi bam,bam,bam bola ping pong 2 diselang seli dengan sahutan mercun dan bunga api taun baru..
aahhh,membazir duet jer..next aku pi minum kt bawah ngan sepot n anep,ben datang ngan eja...john plak xde pi taman laksamana...
sronok btol ari ni,remote n helmet dah jumpe...meeting pun berjalan agak ok tadi..
makcik DS pon dah makin spoting ngan aku..

No comments:

Post a Comment