Thursday, December 25, 2008

nak pulang ke nak stay..it's all about MONEY...


dah berkurun lama ku rahsiakan cintaku padamu, hanya kerna kau ratu laksana di singgah sana...
hohoho,malam tdi kata nak karok tapi semua membuta awal pulak..aku la yg first skali..
ape x nye,nak tunggu babang begayut x sudah2 sampai rambut aku pon x sempat nak gunting..,
isma datang bilik semua dah membongkang..hehe,pagi ni aku pi amik anas (budak uniKL) kt pudu..pergh,skali lagi aku kesejukan,pkul 5.30 pagi plak 2..
keje ak dah bagi2 kt AJK, so ari ni nak ikut joned balik umah mak angkat dia kt sg. buloh kuala slangor..
tapi esok kena dtg balik nak pindah blok D semula..
ahhh..
nak balik ke xnak yer..???
result dah sampai rumah john apedipode YM aku semalam,
cuak2..harap parents aku x bukak la,takut nanti dorng sedih tengok result aku..
ok la,malam tadi dah layan MOODS GOLDEN TASTE,rasa cam haram je..
ni skang aku masih dalam dilema nak pulang ke x..penat fikir malam tdi sampai tertdo tunggu santa claus datang..hehehe
k,skang nak pi ek2 n then isi minyak moto safuan dulu kt BHP..
asalamualaikum..

No comments:

Post a Comment